2017. január 7., szombat

Ismerd meg az alapító tagokat!

Tekla Miller és Ágoston Sára



Tekla Miller a művésznevem, 33 éves budapesti könyvelő vagyok.

16 éves koromban még írogattam, de aztán az életem más irányba vette az útját és az írás elmaradt. Persze ötletek azért villantak be, de sem időm, sem motivációm nem volt, hogy újra tollat ragadjak.

2015. decemberében minden megváltozott, abban az évben harmadjára törtem össze a munkám kapcsán. Félreértés ne essék, imádom a munkámat, szeretem a számokat és a főkönyveket, de nem találtam a helyem a környezetemben. Akkor robbant be az életembe Az éhezők viadala trilógia és töredelmesen bevallom, hogy egy komoly vizsgára való készülés helyett esténként, meló után az éhezőket olvastam. Végül egy estét készültem a vizsgámra, de sikerült. Viszont feléledt a lelkem egy olyan része, amiről azt hittem, örökre eltemettem magamban. Az író-énem főnix madár módjára újjáéledt hamvaiból és újra értelmezte az életemet. 16 év után ismét tollat (azaz billentyűzetet) ragadtam és írtam egy Éhezők viadala fanfictiont.

A történteken felbuzdulva előkotortam a régi jegyzeteimet a kamrából és átnéztem őket. Elkezdtem újra írni és ezáltal újra élni.

Egy véletlen (szintén Az éhezők viadala) kapcsán a Jóisten összehozott Ágoston Sárával és két hónapnyi beszélgetés után kipattant a fejemből az író csoport ötlete, Sári pedig létrehozta a Fiatal Írók Társaságát.

Sárival mindketten hiszünk a közösség erejében, az önzetlen segítségnyújtásban, és hisszük, hogy a blogunk Büszkeségfalán egyre több csoporttagunk fog megjelenni!

Jelmondatom: Írjatok, írjatok és írjatok! (Utána pedig osszátok meg velünk is!)


* * *


Ágoston Sára vagyok, 1992. szeptember 28-án születtem, írói vénákkal megáldott családban.

Óvodás koromban megtanultam olvasni, magyar népmeséket faltam éjjel-nappal, később rátértem a meseregényekre, amikor rádöbbentem, ilyeneket én is tudnék írni.
Gimnáziumban kezdtem el történeteket kitalálni, kezdetben csak egyszerű meséket a testvéreimmel, amiket a Firkásfüzetbe jegyeztünk fel.

Aztán fejben megalkottam a regényemet, ami akkor még meglehetősen kezdetleges, gyermeki elképzelés volt. Műfajom egyértelműen a fantasy, ám nem a klasszikus értelemben véve: belecsempésztem némi pszichológiát, krimit, realizmust és romantikát is.
Ahogy felnőttem, a történet felnőtt velem együtt, egyre több szállal bővült, a régi, kevésbé jó ötleteket kidobtam, és új, meghökkentő fordulatokat, szereplőket alkottam helyettük. A Nap fia és Hold lánya első részét, A sárkányembert.
A történet írás közben trilógiává nőtte ki magát, már dolgozom a második részen, és a fejemben alakul a harmadik is.

Kedvenc könyveim, amik nagy hatást gyakoroltak rám:
George R. R. Martin: A tűz és jég dala
Susan Collins: Az éhezők viadala
Gárdonyi Géza: A láthatatlan ember
Thomas Hardy: Egy tiszta nő
J. K. Rowling: Harry Potter


Jelenleg Monoron élek, és Újpesten dolgozom egy felnőttképzési vizsgaközpont irodáján.  Hobbijaim az íráson kívül: airsoft, hagyományőrzés, főzés, túrázás. A Merengőn találkoztam Tekla Millerrel, mindketten írtunk egy Éhezők viadala folytatást, és beszélgetni kezdtünk róla, végül elválaszthatatlan barátnők lettünk.

Együtt alkottuk meg a Fiatal Írók Társaságát, ami mindkettőnk életének új értelmet adott. Hálás vagyok a FIT-ért, hogy tagja lehetek egy ilyen fantasztikus közösségnek, mert hiába alapító tag vagyok, mégis Ti, a tagok teszitek naggyá, elevenné! Köszönöm nektek!

Merengő oldalamat ITT találhatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése