2017. február 26., vasárnap

Mocsári Anita: Titok

Pszt, most megsúgom itt van egy titok,
ma reggel keresett, s nagyon haragudott,
kértem ne bántson, kicsit megszorított,
féltem tőle, s levegőm egyre fogyott.

Nem vert, nem fojtott, csak nagyon szidott,
míg kiabált, bennem a levegő szakadozott, 
kiestek percek, gondolatok,
végtelen kétségbeesett pillanatok.

Siettem dolgozni, hol főnököm hívott,
szemét kerültem, ne lássa, feldúlt vagyok.
Beszéltem, nevettem, nincs gond, megvagyok.
Szeretem a munkámat, itt is otthon vagyok.

Vezetőm okos, ismeri tekintetem, kérdezett
s nekem tudni kell dolgokat elrejtenem.
Mit mondjak, miért vörös, fátyolos szemem?
Nő vagyok, hiú, gyakran szépítkezem:

Itt-ott szempillafesték megszaladt, s csíp, 
hipp-hopp lelkemet takartam, mint e botladozó rím.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése