2017. május 17., szerda

Szöllösi Kristóf



Szöllösi Kristóf vagyok, író, energetikai mérnök, villamosmérnök hallgató és persze angyalföldi lakos. Már kiskoromban is meglehetősen aktív volt a fantáziám (tehát sokat hazudtam például arról, hogy mi történt a család kedvenc vázájával), és ez egy idő után elkerülhetetlenül oda vezetett, hogy nem elégedtem meg a történetek kitalálásával, papírra is akartam vetni őket. Kezdetben még én is csak tollal és papírral dolgoztam, mint szerintem mindenki, aki frissen belekezd ebbe a hobbiba, aztán teljesen véletlenül ráakadtam egy internetes oldalra, ahová feltölthette az ember a történeteit, és innentől kezdve nem volt megállás.

Kisebb, nagyobb kihagyásokkal szerintem tagja voltam a legtöbb hazai online amatőr írói körnek (Imagine, Karcolat, Merengő, AFS stb.), az egyik oldalon, az Imagine-en pedig az a megtiszteltetés ért, hogy évekig én lehettem az oldal egyik adminisztrátora.

Az elhatározás, hogy szeretnék tovább lépni, és az írással komolyabban foglalkozni, 2015 nyarán fogalmazódott meg bennem, mikor hajnalban épp a békásmegyeri HÉV-re vártam. Ekkor írtam meg Acélszentek című regényemet, mellyel később sikerült megnyernem az Ötödik Aranymosást.



FIT kritika az Acélszentekről: http://fiataliroktarsasaga.blogspot.hu/2017/03/szollosi-kristof-acelszentek-2016.html?m=0#more

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése