2018. május 12., szombat

Ágoston Sára: A barna bőrű istennő +16



Kielégíthetetlenség

Valahányszor meglátom a közös videónkat, rettenetes harag fog el, hogy miért? Miért kísért újra meg újra ez a kegyetlen istennő?

A forgatásra szándékosan kövér pasit kerestek, hogy kiemeljék, mennyire csodálatos, selymes, könnyed és édes mellettem. És én imádtam őt. Mindig direkt elrontottam a jelenetet, csak hogy még egyszer belekóstolhassak abba az utánozhatatlan ízébe. Nyaltam-faltam, majd megettem őt a kamerák előtt.

Tudtam, hogy nélküle soha többé nem tudnék élni, ezért mindent megtettem, hogy ismét a birtokomba vehessem. Csakhogy forgatáson kívül fizetnem kellett érte. Már régen elköltöttem az összes pénzt, amit a videóért kaptam, sőt a hétköznapi munkával megkeresett fizetésem is vészesen fogyott, de nem érdekelt. Egyedül az számított, hogy vele lehessek, és érezhessem a számban az ízét.

A rabjává váltam. Munka után hazamentem, leültem vele a kanapéra, az ölembe vettem, és addig kényeztettük egymást, míg teljesen elfáradtam, ő pedig üres tekintettel hanyatlott a párnákra. Magamhoz öleltem a kis testét, és simogattam, míg el nem aludtam.

A kórházban tértem magamhoz. Mit tett velem ez a nőszemély? Nem emlékszem semmire. Az orvos szigorúan nézett rám: „Nem szabad ekkora kanállal falni az élvezeteket, fiam! Maga még nagyon fiatal, ne tegye tönkre magát szándékosan!”
Egy hétig infúzión éltem, gyógyszereket tömtek belém. A barátaim meg akartak fojtani. Mindenki le akart beszélni róla. De én akkor is szeretem őt! Sosem fogok lemondani róla!

Amint kiszabadultam, ismét sikerült találkoznom vele. Egy szupermarketben kínálta gyönyörű kis testét, és elfogott a féltékenység, mikor egy másik férfi közeledett felé. Gyorsan odarohantam, és a karomba kaptam. Ő az enyém! Csakis az enyém!
Nem bírtam megvárni, míg hazaérünk: már az udvaron elkezdtem vetkőztetni őt, aztán lezuhantunk a szőnyegre, és minden ujjamat felhasználva nyaltam-faltam őt megint. Hát létezik ennél fantasztikusabb érzés? Kötve hiszem! Száz meg száz hozzá hasonló teremtés közül választhattam volna, de én tudtam, hogy ő az igazi. Akkor is, ha a legdrágább, ha én hófehér vagyok, ő meg csokibarna, sőt az sem érdekelt, hogy fizetnem kell érte. Az a túláradó életenergia, ami belőle árad, semmihez sem hasonlítható. Ő adja meg a mindennapi erőmet. Ő az életem, a szerelmem, akiért érdemes felkelni reggel, és akivel minden este együtt akarok lefeküdni.

Csakhogy az élet szűkebb marokkal mér. Megint kórházba kerültem, ezúttal anyám annyira bepánikolt, hogy egy életre eltiltott tőle, hiába mondtam, hogy felnőtt férfi vagyok, és még egy közös kisfilmünk is van. Egyre csak azt hajtogatta: „Az a nyavalyás tévé! Bár sohase ültettelek volna elé!”

Hiába. Nem tudom elfelejteni őt. Száznegyven kilósan is vágyom rá, akkor is, ha a napjaim meg vannak számlálva. Nincs semmi, amire jobban vágynék, mint hogy újra a számban érezhessem az ízét. Mert ezt a mennyei érzést csakis ő tudja nekem megadni. És bármennyit is kaptam belőle, sosem volt elég. Ha lehetne egy utolsó kívánságom, azt kérném, hogy még egyszer utoljára látogasson meg engem.

Hogy még jobban kínozhassanak, bekapcsolják nekem a tévét, amin éppen a közös reklámunkat vetítik. Észveszejtő, csokibarna színét látva hunyom le a szemem, és még a fülemben cseng az éneke: „Csupa tej, mogyoró, Nutella! Finom íz, csuda jó, Nutella! Te leszel az erős Nutella, az energia! A mindennapi erő!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése